To jest instalacja testowa. Nie można rekrutować się przy jej pomocy.

Dane prezentowane na tej stronie mają charakter ogólny. Wybierz rekrutację, aby zobaczyć informacje z nią związane.

wybierz rekrutację

Wpis na studia - pierwsza tura rekrutacji
| Iwona Mojżyszek

Uprzejmie informujemy kandydatów, którzy decyzją Komisji Rekrutacyjnej Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej zostali zakwalifikowani do przyjęcia na studia, o obowiązku dokonania wpisu na listę studentów w terminie od 17 lutego br. do 18 lutego br.

Wpis na studia polega na złożeniu następujących dokumentów:

1) kopii dyplomu ukończenia studiów poświadczona przez uczelnię (oryginał do wglądu) – dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia drugiego stopnia

2) zaświadczenia o wysokości średniej ocen ze studiów pierwszego stopnia    dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia drugiego stopnia;

3) ankiety osobowej kandydata oraz podania (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki);

4) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Akademię Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki);

5) karty wpisu na listę studentów - (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki);

6) fotografii o wymiarach 35 x 45 mm, bez nakrycia głowy, w stroju galowym na jasnym tle (zgodnie z wymogami jak przy dowodzie osobistym) oraz fotografia w wersji elektronicznej, wykonana według podanych wcześniej wymagań, wprowadzonej do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Moje konto/Formularze osobowe/Zdjęcie);

7) poświadczenia uiszczenia opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł;

8) oświadczenia o zapoznaniu się z wysokością opłat za usługi edukacyjne w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki)

9) potwierdzenia uiszczenia opłaty za Elektroniczną Legitymację Studencką
w wysokości 22 zł

PKO S.A.
nr konta 02 12404142 11110000 48278261

w tytule przelewu należy wpisać: „Opłata za Elektroniczną Legitymację Studencką

 
Skompletowane dokumenty należy składać w białej wiązanej teczce